Page 9 - A kecskeméti példa
P. 9

Rendhagyó, digitális művészetpedagógiai oktatócsomag


                   három különböző korosztálynak ajánlva:
                            középiskolai tanulóknak,
                felsőfokú oktatásban résztvevő hallgatóknak és
                                 pedagógusoknak
                (óvónőknek, tanítóknak, ének-zene tanároknak
                           és gyógypedagógusoknak)




          „Kodály pedagógiai elképzelései nem az ének-zene módszertani kérdéseiből
           indultak ki, hanem egy átfogóbb, magasabb cél, a magyarság kulturális
           felemelkedésének, a társadalom megújulásának útját keresve fordult
           érdeklődése a pedagógia felé”
                                      Turmezeyné Heller Erika
                               Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító –
                                  és Óvóképző karának docense, karvezető

          „A tehetségsegítés emberöltőnyi léptékű feladat.”
                                         Dr. Balogh László
                            a Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetségének
                                       (MATEHETSZ) elnöke
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14