Page 9 - A kecskeméti példa
P. 9
Rendhagyó, digitális művészetpedagógiai oktatócsomag
három különböző korosztálynak ajánlva:
középiskolai tanulóknak,
felsőfokú oktatásban résztvevő hallgatóknak és
pedagógusoknak
(óvónőknek, tanítóknak, ének-zene tanároknak
és gyógypedagógusoknak)
„Kodály pedagógiai elképzelései nem az ének-zene módszertani kérdéseiből
indultak ki, hanem egy átfogóbb, magasabb cél, a magyarság kulturális
felemelkedésének, a társadalom megújulásának útját keresve fordult
érdeklődése a pedagógia felé”
Turmezeyné Heller Erika
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító –
és Óvóképző karának docense, karvezető
„A tehetségsegítés emberöltőnyi léptékű feladat.”
Dr. Balogh László
a Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetségének
(MATEHETSZ) elnöke