Page 77 - Énekiskolák helyzete
P. 77

Ének-zenei általános iskolák, Ének-zene tagozatos általános iskolák
               És az Énekórák helye a hazai közoktatásban – fÉnyben És árnyÉkban

            és be kell rendezkedni egy folyamatos küzdelemre. A jóért mindig többet kell
            küzdeni, de megéri. Ez a tanári hivatás, ez is Kodály történelmi hagyatéka szá-
            munkra. Mintha ő is azt üzenné a távolból Széchenyivel – a művelt – Magyar-
            ország nem volt, hanem lesz!
            Szerintem ezért a célért kell és érdemes dolgozni a kecskeméti Kodály Iskolának
            is a következő ötven – vagy több évben.” – fejezte be Erdei Péter.

         2002  Követendő példa – MAGYAR KODÁLY TÁRSASÁG HÍREI.
               XXIV. évfolyam – 2002/2 szeptember
           •  A Kecskeméti Kodály Intézetért Alapítvány a kecskeméti iskolai ének-
             zeneoktatás eredményességének növelése érdekében pályázatot hirde-
             tett a 10-14 éves korosztály számára tartandó második ének-zeneórák
             anyagi feltételeinek biztosítására
             A pályázati kiírás egybeesett a kettős Kodály évfordulóval: születésének
             120. és a halálának 35. évfordulójával.

         2002. A Psalmus Humanus Művészetpedagógiai Egyesület megalakulása
                Érvényes bírósági végzés száma, helye, kelte:
                12.Pk. 60594/2002/3. Főv. Bíróság, 2002. 09.16.
           •  Az  Egyesület  tagjai  a  művészeti  nevelés  széles  palettáját  képviselik
             óvodától a tanárképzésig, és többségükben több diplomával rendelkez-
             nek.




























                                                                         77
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82