Page 77 - Énekiskolák helyzete
P. 77
Ének-zenei általános iskolák, Ének-zene tagozatos általános iskolák
És az Énekórák helye a hazai közoktatásban – fÉnyben És árnyÉkban
és be kell rendezkedni egy folyamatos küzdelemre. A jóért mindig többet kell
küzdeni, de megéri. Ez a tanári hivatás, ez is Kodály történelmi hagyatéka szá-
munkra. Mintha ő is azt üzenné a távolból Széchenyivel – a művelt – Magyar-
ország nem volt, hanem lesz!
Szerintem ezért a célért kell és érdemes dolgozni a kecskeméti Kodály Iskolának
is a következő ötven – vagy több évben.” – fejezte be Erdei Péter.
2002 Követendő példa – MAGYAR KODÁLY TÁRSASÁG HÍREI.
XXIV. évfolyam – 2002/2 szeptember
• A Kecskeméti Kodály Intézetért Alapítvány a kecskeméti iskolai ének-
zeneoktatás eredményességének növelése érdekében pályázatot hirde-
tett a 10-14 éves korosztály számára tartandó második ének-zeneórák
anyagi feltételeinek biztosítására
A pályázati kiírás egybeesett a kettős Kodály évfordulóval: születésének
120. és a halálának 35. évfordulójával.
2002. A Psalmus Humanus Művészetpedagógiai Egyesület megalakulása
Érvényes bírósági végzés száma, helye, kelte:
12.Pk. 60594/2002/3. Főv. Bíróság, 2002. 09.16.
• Az Egyesület tagjai a művészeti nevelés széles palettáját képviselik
óvodától a tanárképzésig, és többségükben több diplomával rendelkez-
nek.
77