Page 112 - Psalmus Humanus Művészetpedagógiai Egyesület alapítása
P. 112
Psalmus Humanus művészetpedagógiai egyesület
IRODALOMJEGYZÉK
Barkóczi Ilona és Pléh Csaba (1978): Kodály zenei nevelési módszerének
pszichológiai hatásvizsgálata.
Kodály Zoltán Zenepedagógiai Intézet, Kecskemét
Bodnár Gábor (2010): A művészeti nevelés fejlesztéséért. UNESCO világ-
konferencia Szöulban.
Parlando, 52 (5), 58–59. Elérhető: http://www.parlando.hu/2010-5-19-
UNESCO.htm.
Bodnár Gábor (2015): Osztatlan képzés az ének-zene tanár szakon: tapasz-
talatok, javaslatok.
In: Károly Krisztina és Perjés István (szerk.): Jó gyakorlatok a tanárképzés
tudós műhelyeiből.
(Diszciplínák tanítása – A tanítás diszciplínái 2.). Budapest, ELTE Eöt-
vös Kiadó, 211-224.
Elérhető: http://www.eltereader.hu/media/2016/01/Jo_gyakorlatok_
READER.pdf.
Bodnár Gábor (2015a): Az elmúlt évtizedek változó tanárképzési program-
jainak hatása az ének-zene tanárok képzésére. In: Bodnár Gábor és
Szentgyörgyi Rudolf (szerk.): Szakpedagógiaikörkép III. Művészetpedagó-
giai tanulmányok. Budapest, Eötvös Loránd Tudományegyetem, 9–23.
Elérhető: http://metodika.btk.elte.hu/fi le/TAMOP_BTK_BMK_4.pdf.
ZÁRSZÓ
Befejezésül dr. Solymosi-Tari Emőke zenetörténész, zenetörténet tanár, egye-
temi docens (Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem) egyesületi tagunk, a
Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti Tagozata tagozatvezetőjének
a zenei nagyvilágba való kitekintése mellett írásából napjainkban még most
is időszerű és fontos javaslatait ismerheti meg az olvasó.
Megjelent a PARLANDO zenepedagógiai folyóiratban:
www.parlando.hu 2005/6. szám, 2-9. oldal.
112