Page 112 - Psalmus Humanus Művészetpedagógiai Egyesület alapítása
P. 112

Psalmus Humanus művészetpedagógiai egyesület

                                IRODALOMJEGYZÉK

          Barkóczi Ilona és Pléh Csaba (1978): Kodály zenei nevelési módszerének
             pszichológiai hatásvizsgálata.
          Kodály Zoltán Zenepedagógiai Intézet, Kecskemét
          Bodnár Gábor (2010): A művészeti nevelés fejlesztéséért. UNESCO világ-
             konferencia Szöulban.
          Parlando,  52  (5),  58–59.  Elérhető:  http://www.parlando.hu/2010-5-19-
             UNESCO.htm.
          Bodnár Gábor (2015): Osztatlan képzés az ének-zene tanár szakon: tapasz-
             talatok, javaslatok.
             In: Károly Krisztina és Perjés István (szerk.): Jó gyakorlatok a tanárképzés
             tudós műhelyeiből.
             (Diszciplínák tanítása – A tanítás diszciplínái 2.). Budapest, ELTE Eöt-
             vös Kiadó, 211-224.
             Elérhető:  http://www.eltereader.hu/media/2016/01/Jo_gyakorlatok_
             READER.pdf.
          Bodnár Gábor (2015a): Az elmúlt évtizedek változó tanárképzési program-
             jainak  hatása  az  ének-zene  tanárok  képzésére.  In:  Bodnár  Gábor  és
             Szentgyörgyi Rudolf (szerk.): Szakpedagógiaikörkép III. Művészetpedagó-
             giai tanulmányok. Budapest, Eötvös Loránd Tudományegyetem, 9–23.
             Elérhető: http://metodika.btk.elte.hu/fi le/TAMOP_BTK_BMK_4.pdf.



                                      ZÁRSZÓ

          Befejezésül dr. Solymosi-Tari Emőke zenetörténész, zenetörténet tanár, egye-
          temi docens (Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem) egyesületi tagunk, a
          Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti Tagozata tagozatvezetőjének
          a zenei nagyvilágba való kitekintése mellett  írásából napjainkban még most
          is időszerű és fontos javaslatait ismerheti meg az olvasó.

                   Megjelent a PARLANDO zenepedagógiai folyóiratban:
                       www.parlando.hu 2005/6. szám, 2-9. oldal.











          112
   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117