Page 29 - Tehetséggondozás Kodály szellemében
P. 29

TeheTséggondozás Kodály szellemében a hazai KözoKTaTásban
                   (30 ór ás aKKrediTálT Tanár-TovábbKépzési progr am)


           Az iskola a tantárgyak közötti szinkronitás – avagy a keresztkoherencia
         – pedagógiai koncepciójának gyakorlatát támogatja, mivel ez lehetővé teszi
         a művészeti tevékenységek mindennapi megjelenését. A tanórai okta-
         tó-nevelő munka tervezése során az osztályban tanító pedagógusok megke-
         resik a különböző tantárgyak éves tananyagában megjelenő azonosságokat.
         A témaegységek egymáshoz rendelésével, projektszerű megvalósítással tud-
         ják a rendelkezésre álló időkeretet optimálisan kihasználni, és ebbe beépíte-
         ni a művészeti nevelés sokféle lehetőségét. Így a megszerzett tudás alkalma-
         zását megerősíti egy adott témában, ezzel mélyebb, vagy újabb ismereteket
         is nyújtva.














































                                                                         29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34