Page 14 - Tehetséggondozás Kodály szellemében
P. 14

Psalmus Humanus művészetpedagógiai egyesület


            3.  Hogyan  hat  a  gyermekekre  a  kellő  gyakorisággal,  aktív  részvétellel
          szerzett értékes művészeti élmény? Válaszok a legfrissebb hazai és külföldi
          társadalom- és természettudományi vizsgálatok tükrében.
            4.  Képzési  programunk  motivációja,  majd  később  iránytűje:  Barkóczi
          Ilona–Pléh Csaba: Kodály zenei nevelési módszerének pszichológiai hatás-
          vizsgálata.
            5. A művészeti nevelés kívánatos helye, szerepe és annak differenciált le-
          hetőségei a hazai közoktatásban.
            6. A „Tehetséggondozás Kodály szellemében” címmel kidolgozott integ-
          rált művészetpedagógiai képzési program jelentősége, főbb jellemzői és rö-
          vid bemutatása.

                               AJÁNLOTT SZAKIRODALOM
          k. Udvari katalin: „PSALMUS HUMANUS” Ének-Zenei Általános Iskola Kecskemét, 1950
          (PÜSKI KIADÓ, 2000.)
          k. Udvari katalin: „PSALMUS HUMANUS” Hagyomány és megújulás a kodályi zenepedagó-
          giában (PÜSKI KIADÓ, 2002.)
          TEHETSÉGGONDOZÁS KODÁLY SZELLEMÉBEN – A/8591/2016
          Képzési segédanyag, a Psalmus Humanus Művészetpedagógiai Egyesület Kiadványa (2020)
          Barkóczi iiona-Pléh csaBa: Kodály zenei nevelési módszerének pszichológiai hatásvizsgálata
          Kodály Zoltán zenepedagógia Intézet megbízásából. Bács-Megyei Lapkiadó Vállalat, Kecske-
          mét, 1978. )




























          14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19