Page 28 - Kodály zenepadagógiai öröksége
P. 28

Psalmus Humanus művészetpedagógiai egyesület

          nárképzésben.” (Czakó 2015b) Ezt szem előtt tartva még számos és sok évig
          tartó közös program állhat Intézetünk és az Egyesület előtt.


          Felhasznált irodalom
          (a weboldalak letöltésének időpontja: 2022. 02. 20.)
          Bodnár Gábor (2015): Az elmúlt évtizedek tanárképzési programjainak hatá-
          sa az ének-zene szakos tanárok képzésére. In: Szakpedagógiai körkép III. Művé-
          szetpedagógiai tanulmányok. Budapest, ELTE 2015, pp. 9–23.
          Czakó Dóra (2022): Egy új bachelor képzés tapasztalatai – a zenekultúra
          szak. Parlando 2022/1
           http://www.parlando.hu/2022/2022-1/Czako_Dora-bachelorkepzes.pdf
          −− / Móricz Máté (2021): Az előadóművészek jelenléte az online térben.
           Parlando 2021/6
           http://www.parlando.hu/2021/2021-6/Czako_Dora-Moricz_Mate.pdf
          −− (2015a): Együttműködés a kreativitás fejlesztésében és a tehetséggondo-
          zásban. In: Szakpedagógiai körkép III. Művészetpedagógiai tanulmányok. Buda-
          pest, ELTE, pp. 24–36.
          −− (2015b): „Kreativitásra kreatív tanárok tudnak nevelni”. Parlando 2015/4
           https://www.parlando.hu/2015/2015-4/CzakoDora-Kreativitas.htm
          Fekete Anikó (2021): Zenei jógyakorlatok létrejöttének támogatása leendő
          ének-zene tanárok körében. Parlando 2021/4
          http://www.parlando.hu/2021/2021-4/Fekete_Aniko.pdf
          −− (2018): Kreatív szolfézs leendő pedagógusoknak. Parlando 2018/6
          http://www.parlando.hu/2018/2018-6/Fekete_Aniko-Szolfezs.pdf
          Horváth Ágnes (2021): Tanulás – improvizáció – alkotás. Kreatív zenei mű-
          hely és innovatív szemléletű zeneelmélet-oktatás az ELTE-n. Parlando 2021/3
          https://www.parlando.hu/2021/2021-3/Horvath_Agnes.pdf



















          28
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33