Page 28 - Kodály zenepadagógiai öröksége
P. 28
Psalmus Humanus művészetpedagógiai egyesület
nárképzésben.” (Czakó 2015b) Ezt szem előtt tartva még számos és sok évig
tartó közös program állhat Intézetünk és az Egyesület előtt.
Felhasznált irodalom
(a weboldalak letöltésének időpontja: 2022. 02. 20.)
Bodnár Gábor (2015): Az elmúlt évtizedek tanárképzési programjainak hatá-
sa az ének-zene szakos tanárok képzésére. In: Szakpedagógiai körkép III. Művé-
szetpedagógiai tanulmányok. Budapest, ELTE 2015, pp. 9–23.
Czakó Dóra (2022): Egy új bachelor képzés tapasztalatai – a zenekultúra
szak. Parlando 2022/1
http://www.parlando.hu/2022/2022-1/Czako_Dora-bachelorkepzes.pdf
−− / Móricz Máté (2021): Az előadóművészek jelenléte az online térben.
Parlando 2021/6
http://www.parlando.hu/2021/2021-6/Czako_Dora-Moricz_Mate.pdf
−− (2015a): Együttműködés a kreativitás fejlesztésében és a tehetséggondo-
zásban. In: Szakpedagógiai körkép III. Művészetpedagógiai tanulmányok. Buda-
pest, ELTE, pp. 24–36.
−− (2015b): „Kreativitásra kreatív tanárok tudnak nevelni”. Parlando 2015/4
https://www.parlando.hu/2015/2015-4/CzakoDora-Kreativitas.htm
Fekete Anikó (2021): Zenei jógyakorlatok létrejöttének támogatása leendő
ének-zene tanárok körében. Parlando 2021/4
http://www.parlando.hu/2021/2021-4/Fekete_Aniko.pdf
−− (2018): Kreatív szolfézs leendő pedagógusoknak. Parlando 2018/6
http://www.parlando.hu/2018/2018-6/Fekete_Aniko-Szolfezs.pdf
Horváth Ágnes (2021): Tanulás – improvizáció – alkotás. Kreatív zenei mű-
hely és innovatív szemléletű zeneelmélet-oktatás az ELTE-n. Parlando 2021/3
https://www.parlando.hu/2021/2021-3/Horvath_Agnes.pdf
28